CV - Διδακτική, ερευνητική και συναφής επαγγελματική εμπειρία

ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ (ΑΣΚΤ)

2010: Εκλέχθηκε ως μόνιμο μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π) στο Τμήμα Εικαστικών Τεχνών της Α.Σ.Κ.Τ. με εξειδίκευση την διδασκαλία της Γλυπτικής.

2003 - 2009: Διδάσκουσα ως Λέκτορα ή Αναπληρώτρια καθηγήτρια σύμφωνα με π.δ.407/80.

1999-2003: Ειδική Επιστήμων στην Ανώτατη Σχολή Καλών. Αθήνα.
 
 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Προγράμματα Erasmus. Δημιουργία προγραμμάτων εικαστικών πρακτικών με ομάδες φοιτητών σε περιοχές - περιβάλλοντα που διαδρούν με κοινότητες της γης. Ασκήσεις πηλοπλαστικής από μοντέλο / ελεύθερες ασκήσεις σύνθεσης / εφαρμογή σε κλασσικά και σύγχρονα υλικά.

Εξοικείωση και εμβάθυνση σε θέματα θεωρίας της Τέχνης και της αισθητικής. Διαλέξεις


Γνωστικό αντικείμενο την διδασκαλία της Γλυπτικής.

 

ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

2021.  Τοποθέτηση στο Γ΄ εργαστήριο Γλυπτικής με διευθυντή τον Επίκ. καθηγητή Γ. Μελανίτη.

2020. Ανάθεση από την συνέλευση της ΑΣΚΤ για το μάθημα "The Art of Anthropocene".

The Art of Anthropocene/ Earth communities

Περιβαλλοντική τέχνη
Η περιβαλλοντική τέχνη είναι μια σειρά καλλιτεχνικών πρακτικών που περιλαμβάνει τόσο ιστορικές προσεγγίσεις της φύσης από την τέχνη όσο και πιο πρόσφατα οικολογικά και πολιτικά κινήματα με εκφράσεις τύπου έργων. Η περιβαλλοντική τέχνη έχει εξελιχθεί από επίσημες για παράδειγμα μνημειακές χωματουργικές εργασίες που χρησιμοποιούν τη γη ως γλυπτικό υλικό, ως και την βαθύτερη σχέση με συστήματα, διαδικασίες και φαινόμενα κοινωνικών προβληματισμών και πρακτικών αντίδρασης. Ολοκληρωμένες κοινωνικές και οικολογικές προσεγγίσεις αναπτύχθηκαν ως μια ηθική, αποκατάστασης που εμφανίστηκε τη δεκαετία του 1990. Τα τελευταία δέκα χρόνια η περιβαλλοντική τέχνη έχει γίνει το επίκεντρο των εκθέσεων σε όλο τον κόσμο, καθώς οι κοινωνικές και πολιτιστικές πτυχές της κλιματικής αλλαγής έρχονται στο προσκήνιο.
Ο όρος «περιβαλλοντική τέχνη» συχνά περιλαμβάνει «οικολογικές» ανησυχίες, αλλά δεν είναι συγκεκριμένα για αυτές. Είναι και ένα είδος γιορτής για τη σύνδεση ενός καλλιτέχνη με τη φύση χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά. Η έννοια γίνεται καλύτερα κατανοητή σε σχέση με την ιστορική τέχνη της γης Land Art και το εξελισσόμενο πεδίο της οικολογικής τέχνης. Το πεδίο είναι διεπιστημονικό στο γεγονός ότι οι περιβαλλοντικοί καλλιτέχνες ενστερνίζονται ιδέες από την επιστήμη και τη φιλοσοφία. Η πρακτική περιλαμβάνει παραδοσιακά μέσα, νέα μέσα και κρίσιμες κοινωνικές μορφές παραγωγής. Το έργο περιλαμβάνει ένα πλήρες φάσμα συνθηκών τοπίου/περιβάλλοντος από την αγροτική, την περιαστική και την αστική καθώς και την αστική/αγροτική βιομηχανία.

2018 - 2020. Τοποθέτηση από τον Τομέα Γλυπτικής  στο Β' εργαστήριο Γλυπτικής με διευθυντή τον Αν. καθηγητή Ν. Χαραλαμπίδη.

2015 - 2017. Τοποθέτηση στο εργαστήριο Χαλκοχυτικής-Γυψοτεχνικής με υπεύθυνο διδάσκοντα τον Αν. Καθηγητή Μαρκο Γεωργιλάκη.

Σεμιναριακό μάθημα: «Υλικό Δομή Εργαλείο».  

2013 - 2015. Ανάθεση από την διευθύντρια του τομέα Αν. καθηγήτρια Αφροδίτη Λίτη, της λειτουργίας του εργαστηρίου Πολυμέσων για τον τομέα Γλυπτικής, όπου οι φοιτητές της γλυπτικής στα πλαίσια των καλλιτεχνικών ασκήσεων των εργαστηρίων τους και μόνο, (δεν αποτελεί αυτόνομης διδασκαλίας μάθημα) μπορούν να υλοποιήσουν την ιδέα τους, μέσω της χρήσης των ψηφιακών μέσων και των τεχνικών τους, όταν αυτό απαιτείται. Παρακολούθηση και υποστήριξη , όλων των αισθητικών και τεχνικών θεμάτων που προκύπτουν κατά την διαδικασία παραγωγής ενός βίντεο, στα πλαίσια μιας καθαρά εικαστικής δομής και προοπτικής της πλαστικής τους δυνατότητας. Παράλληλα συνεργάτης στο Εργαστηριακό Μάθημα κατ΄ επιλογήν υποχρεωτικό της Γλυπτικής με υπεύθυνο τον καθηγητή Ν. Τρανό.

2009-2012: εργάζομαι για το πρόγραμμα του β’ εργαστηρίου Γλυπτικής:
• Συλλογή και επεξεργασία κειμένων και στοιχείων, που αφορούν τη περίοδο της Τέχνης που σχετίζεται με τον ¨Μοντερνισμός¨ , ¨Σουρεαλισμό¨, ¨Ντανταϊσμό¨,
• Συλλογή, φωτογράφηση εικόνων, από βιβλία, σε κατάλογο καλλιτεχνών του 20ου – 21ου αι. (100 καλλιτέχνες) .
• Επεξεργασία δομής και στήσιμο ύλης, μετά από συνεργασία με τον υπεύθυνο καθηγητή κο Γ. Λάππα.
• Διάλεξη από τον καθηγητή.
Το περιεχόμενο αποτελείται από το φωτογραφικό υλικό καθώς και κείμενα που αφορούν κυρίως εικαστικούς καλλιτέχνες, κυρίως Γλύπτες. Εικαστικούς καλλιτέχνες που επιλέγονται από τον καθηγητή ανάλογα την περίοδο της Τέχνης που διδάσκει, ανά εξάμηνο. Συσχέτισή της δράσης των καλλιτεχνών με την ιστορική χρονική περίοδο, και όσα σημαντικά φιλοσοφικά, επιστημονικά, πολιτικά, καλλιτεχνικά (λογοτεχνία, θέατρο, μουσική, κλπ) γεγονότα σχετίζονται.
Έρευνα θεωρητικού, ιστορικού και φωτογραφικού υλικού.
Πορτφόλιο και βιογραφίες ιστορικών καλλιτεχνών για την Γλυπτική.
Στοιχειοθέτηση και μακετοποίηση θεωρητικών εντύπων για τα εργαστήρια γλυπτικής.


Παλαιότερες έρευνες στο Γ΄εργαστήριο Γλυπτικής με διευθυντή τον. Γ. Χουλιαρά.
2006 -2008:¨Το σώμα στη Σύγχρονη Γλυπτική ¨
Εξετάζοντας την προσέγγιση και πρακτική διαφόρων καλλιτεχνών, κατά περίπτωση.
2004-2005:¨Το σώμα στη Γλυπτική από την Αρχαιότητα μέχρι την Αναγέννηση¨
Μια  έρευνα - εξέταση στην εξέλιξη της φόρμας κατά την διέλευση των ιστορικών συμβάντων και των κοινωνιών.

Διδακτικές ερευνητικές προσεγγίσεις, όπως:
2004: ¨Η φόρμα στην γλυπτική και ο εμπλεκόμενος χρόνος¨
2005: ¨Η ζωτικότητα στη καλλιτεχνική διαδικασία¨ θέμα διδασκαλίας Μάρτιος.
2006: ¨Η σχολή του Ντίσεντολφ – Μπόυς/ Τόνυ Κραγκ, Καταρίνα Φριτς, Σούτε.
2007: ¨Η επανάληψη και οι βιομορφές στην αισθητική που προκύπτει από τη θεωρεία του χάους¨.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: